مقالات آرایشی

آموزش میکرو در شهرک غرب

آموزش میکرو در شهرک غرب در چهره آرایان

آموزش میکرو در شهرک غرب

در این مقاله از چهره آرایان درباره آموزش میکرو در شهرک غرب تهران بزرگ تلاش کرده ایم شما عزیزان را با این آموزش بصورت کلی آشنا کنیم ، و به شما این اطمینان را میدهیم آکادمی چهره آرایان میتوانید تمامی سلیقه ها را پاسخگو باشد ، و برای راهنمایی رایگان کافی است با ما تماس بگیرید ، پس در این مقاله همراه ما باشید، شما هم روی قرینه بودن اجزای صورت حساسیت دارید؟ تا چه حد می‌توان اجزای صورت را با تکنیک‌های رایج قرینه کرد؟ آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که چقدر مدل ابرو میکرو می‌تواند صورت شما را جوان‌تر و مرتب‌تر نشان دهد؟ امروزه دغدغه بیشتر افراد به خصوص بانوان عدم قرینگی دو ابرو است. این دغدغه مشکلی نیست که نادیده گرفته شود. چون لازمه‌ی داشتن صورتی زیبا تناسب بین اجزای مختلف صورت است. گا‌هاً ممکن است ابرو‌ها به صورت طبیعی غیر قرینه باشند و یا اصلاح کردن غیر اصولی و مداوم آن‌ها باعث کم پشت شدن قسمتی از ابرو شده باشد ، یادگیری تکنیک میکرو میتواند به شما کمک شایانی کند ،هم اجرا آن برای خودتان و هم برای دیگران میتواند بسیار با ارزش باشد .

 

برای شرکت در دوره میکروبلیدینگ آکادمی چهره آرایان میتوانید از اینجا اقدام کنید .

 

آموزش صفر تا صد میکرو در شهرک غرب با آکادمی چهره آرایان

تاثیر فرم ابروها و پرپشت بودن آنها در زیبایی صورت به قدری است که حتی اگر اهل آرایش کردن زیاد هم نباشید، از آن غافل نمی شوید. اما بعضی از خانم ها به صورت ژنتیکی ابروهای پرپشتی ندارند و یا از فرم فعلی ابروهای خود راضی نیستند. میکروبلیدینگ ابرو راهی مطمئن و راحت برای حل این مشکل است که با تکنیک های جدید خود، به طبیعی ترین شکل توانسته زیبایی را به چهره خانم ها بازگرداند. این تکنیک زیبایی در مجموعه سالن های زیبایی منیر هنرمند به بهترین شکل و با استفاده از مواد بسیار باکیفیت انجام می شود و میزان مهارت پیگمنترهای این سالن به قدری است که زیباترین حالت را در ابروهای شما ایجاد خواهد کرد. این سالن زیبایی کیفیت میکرو بلیدینگ ابرو را تضمین کرده و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت را به شما خواهد داد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با تفاوت های این کار با مابقی کارها آشنا شوید :

 

خانم هنرمند ابروهای میکروبلیدینگ با تاتو ابرو چه تفاوتی دارد؟

پاسخ : میکروبلیدینگ ابرو ، برخلاف تاتو ، در لایه عمیق پوست نیست ، بلکه بیشتر در سطح است. این نیز دائمی نیست و در طی 18 ماه رنگ آن کمرنگ می شود.

تارهای مو به مراتب طبیعی تر و ظریف تر از هر تاتویی است ، زیرا از سوزن / تیغه دستی استفاده می شود – هیچ وسیله الکتریکی وجود ندارد که در این روش نفوذ کند.

 

خانم هنرمند میکروشیدینگ چیست و تفاوت آن با میکروبلیدینگ چیست؟

پاسخ : بله ، نام ها ممکن است به طور گیج کننده ای شبیه به هم باشند ، اما قول می دهیم میکروبلیدینگ و میکروشایدینگ کاملاً متفاوت هستند.

هر دو شکل آرایش نیمه دائمی برای ابروهای شما ، تفاوت های ظریف اما مهمی دارند. در مقایسه با ظاهر فوق العاده دقیق و منحصر به فرد میکروبلیدینگ ، میکرو بلیدینگ مانند ابرو های طبیعی بدون آرایش به نظر می رسند اما در میکروشیدینگ ابروهای شما مانند ابروهای آرایش شده و مداد کشده به نظر میرسد

اگر مطمئن نیستید کدام تکنیک برای شما مناسب است؟ نترسید ، زیرا اغلب تکنسین های چهره آرایان هر دو روش را برای ایجاد واقع بینانه ترین و طبیعی ترین ترکیب با هم ترکیب می کنند.

 

آیا می توانید به میکروبلیدینگ حساسیت داشته باشید؟

“افرادی هستند که به برخی از رنگدانه ها حساس و حساسیت دارند ، اما این موضوع بسیار نادر است. و بهتر است همیشه یک تست خراش انجام دهید و قبل از درمان مطمئن شوید که حساسیت نداشته باشید.

 

از کجا می دانید برای چه فرم ابرو انتخاب کنید؟ آیا باید تصاویر بیاوریم؟

“مشتریان می توانند هر سبک ابروهایی که دوست دارند برای میکروبلیدینگ ابرو های خود ، یا آرایش هایی که معمولاً روزانه انجام می دهند ، را انتخاب کنند اما بهتر است از از تجربه متخصص آرایش دائم برای انتخاب رنگ و شکل مورد نظر ابروهای خود استفاده کنیم.

 

برای میکروبلیدینگ رنگی مناسب را انتخاب کنید …

“مردم معمولا تمایل دارند که رنگی مخالف ابروهای خود را انتخاب کنند، اما همیشه بهتر است کمی طبیعی تر باشیم و رنگی مشابه رنگ طبیعی ابروهای خود را انتخاب کنید.

 

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز در آکادمی چهره آرایان

یکی از روش های مرسوم انجام میکروبلیدینگ ابرو را باید فیبروز دانست روشی نوین با ظاهری بسیار طبیعی است. این روزها شاهدیم که در سالن های زیبایی فیبروز ابرو طرفداران زیادی پیدا کرده است، اما انتخاب یک مرکز تخصصی که پیگمنترهای آن به خوبی از قوانین و نسبت های طلایی آکادمی چهره آرایان اطلاع داشته باشند، مواد و رنگ دانه های اصل و درجه یک را استفاده کرده و از مهارت کافی در اجرای ظریف کار بهره ببرند، شاید کار ساده ای نباشد. منیر هنرمند در سالن های زیبایی خود در شهرک غرب از بهترین فیبروزکاران ایران بهره گرفته است و حجم بالای مشتریان راضی این سالن که از کیفیت کار و ظرافت و زیبایی آن رضایت داشته اند، این ادعا را تایید می کند.

 

عوارض احتمالی میکرو ابرو

واکنش آلرژیک

در حالی که واکنش های آلرژیک به رنگدانه های آلی مورد استفاده برای این روش نادر است، ممکن است رخ دهد. بنابراین، مهم است که از متخصص زیبایی بپرسید که از چه نوع رنگدانه ای استفاده می کند و چگونه آلرژی را تأیید می کند.

عفونت

از آنجایی که میکروبلیدینگ پوست را می شکند، خطر جدی برای انتقال بیماری های عفونی از جمله HIV و عفونت های پوستی باکتریایی وجود دارد.

ابزار غیراستریل و سایر تجهیزات از جمله خطرات اصلی برای انتقال عفونت هستند. ضروری است که تمام تجهیزات قبل از شروع عمل استریل شوند تا از هرگونه عارضه عفونی جلوگیری شود.

نیمه دائمی

اگر میکروبلیدینگ اشتباه انجام شود، نمی توان به راحتی آن را پوشاند. اگر این اتفاق بیفتد، فرد احتمالاً هزینه های اضافی را برای پاک کردن میکرو ابرو و اصلاح روش متحمل خواهد شد. بهترین راه برای اطمینان از اینکه عمل به درستی انجام شده است، معاینه متخصص زیبایی و موسسه ای است که فرد در نظر دارد میکروبلیدینگ را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 × چهار =