میکروبلیدینگ

چگونه به عنوان یک آرایشگر به استرالیا مهاجرت کنیم؟راهنمایی کامل

چگونه به عنوان یک آرایشگر به استرالیا مهاجرت کنیم در چهره آرایان

چگونه به عنوان یک آرایشگر به استرالیا مهاجرت کنیم؟|راهنمایی کامل

بهبود ظاهر افراد با آرایش کامل موهایشان کار یک آرایشگر است. نه تنها این، بلکه نقش های مختلف دیگری نیز وجود دارد که یک آرایشگر انجام می دهد. در دنیای امروز، می توانید اهمیت آرایشگری را احساس کنید. بنابراین، اگر فکر می کنید می توانید این کارها را انجام دهید، راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد. یکی از این راه‌ها، مسیر آرایشگاه به مهاجرت استرالیا است در این مقاله از چهره آرایان با ما همراه باشید تا مسیر های مهاجرت به استرالیا را بررسی کنیم همچنین برای شرکت در آکادمی منیر هنرمند میتوانید با ما تماس بگیرید .

مهاجرت به استرالیا در چهره آرایان

تقاضا برای آرایشگاه در استرالیا

یک آرایشگاه مورد تقاضا است زیرا یک تجارت بسیار جا افتاده است. همچنین، شهرت منحصر به فردی دارد. مشاغل مختلفی وجود دارد که می توانید به عنوان آرایشگر انجام دهید. شما می توانید به عنوان کارمند در یک سالن کار کنید. یا می توانید انتخاب کنید که یک پیمانکار مستقل شوید. دلایلی وجود دارد که افراد مسیر آرایشگاه را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب می کنند. اگر مهارت دارید، می توانید آرایشگر شوید، صرف نظر از اینکه مرد باشید یا زن.

 

این به عنوان یکی از دلایل اصلی تقاضا برای این شغل عمل می کند. اگر آمار را ببینید، در سال 2020 تعداد افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند، 57400 نفر بوده است. اما در سال 2021، این اعداد به 73300 افزایش یافت. بنابراین، با چنین رشد شدیدی در تعداد، جای تعجب نیست که این شغل مورد تقاضا باشد. با وجود کووید-19، جایی که حداکثر تعداد مشاغل با سقوط روبرو هستند. تعداد آرایشگاه ها در استرالیا قرار است حدود 79600 باشد.

 

کاهش تعداد آرایشگران در استرالیا

بنابراین، در اینجا مشخص است که این شغل مورد تقاضا است و مردم می توانند این کار را به عنوان یک حرفه دنبال کنند. در حال حاضر استرالیا با کمبود زیادی آرایشگر مواجه است. به دلیل همه‌گیری کووید 19، در سال های گذشته ، سالن‌ها در حال حاضر برای جذب کارکنان با مشکل مواجه هستند. بر اساس آمار کمیته صنعت و مهارت، تعداد مشاغل افت زیادی داشته است. از 77700 نفری که به عنوان آرایشگر کار می کردند به 60500 کاهش یافت. این ارقام ثابت می کند که انتخاب مسیر آرایشگاه برای مهاجرت به استرالیا سودمند خواهد بود.

 

در کنار این گزارش ها به ما نشان می دهد که تنها 5266 نفر در رشته آرایشگری فارغ التحصیل شده اند. بنابراین انتخاب این شغل به نفع شما خواهد بود. در عین حال، کمبود به معنای در دسترس بودن بیشتر مشاغل است. همچنین، درآمد به اندازه کافی خوب است که ثبات را برای شما فراهم کند. شغل آرایشگری در لیست STSOL دولت استرالیا است.

 

کد ANZSCO شغل آرایشگاه

کد ANZSCO شامل تمام معیارهای مهارتی است که برای کار در استرالیا باید داشته باشید. همه متقاضیان ویزا باید معیارهای کار در استرالیا را داشته باشند که می توانید در دستورالعمل های ANZSCO دریافت کنید. مسیر آرایشگاه به مهاجرت استرالیا کاملاً بر اطلاعات این کدها متکی است. کد ANZSCO فرآیند ترکیبی اداره آمار استرالیا و وزارت آموزش و پرورش است. ANZSCO معیارهای مهارت و استخدام را برای مهاجرت مهارت های عمومی تعیین می کند.

 

علاوه بر این، وظایف و وظایفی را که کارکنان باید در مشاغل خاص خود انجام دهند را تعیین می کند. سطوح مهارت خاصی در این کدها وجود دارد که مشاغل مختلف را نیز مشخص می کند. شما باید با توجه به سطح ANZSCO برای شغل خود مهارت داشته باشید. اینها برای یک برنامه موفق به مهاجرت آرایشگاه ضروری هستند.

 

شما باید در هنگام درخواست برای یک ویزا بسیار مراقب باشید. زیرا مهارت های شما باید کاملاً با نقش هایی که در کد ANZSCO وجود دارد مطابقت داشته باشد. این کدها برای آسان کردن کار دولت است. کدهای متمایز برای مشاغل مختلف، نظارت بر اتفاقات آن مشاغل را آسان می کند. بنابراین گذر از این کدها برای مسیر آرایشگری به مهاجرت استرالیا بسیار ضروری است.

 

کد و سطح مهارت آرایشگاه ANZSCO

در مورد شغل آرایشگاه، کد ANZSCO 39,1111 است. برای یک آرایشگر، وظایف و سطوح مهارت خاصی وجود دارد. فقط داشتن مهارت‌های مبتنی بر کد ANZSCO می‌تواند به شما امکان مهاجرت را با موفقیت بدهد. سطح مهارتی که برای داشتن آن لازم است عبارتند از:

گواهینامه AQF 3 و دو سال آموزش در حین کار. متناوبا، گواهینامه AQF 4 مطابق با سطح مهارت ANZSCO 3.
به جای این مدارک، 3 سال سابقه کار مرتبط در بخش مربوطه برای صلاحیت الزامی است.
در برخی موارد، هم 3 سال تجربه و هم مدارک رسمی برای واجد شرایط بودن ویزا ضروری است.
ارزیابی اختیارات مهاجرت آرایشگاه به استرالیا و هزینه ها
مرجع ارزیابی مسئول ارزیابی شماست. در این مقامات، فرآیند آرایشگری به مهاجرت استرالیا انجام خواهد شد. آنها موظفند تمام جزئیات را به دولت ارائه دهند. به عنوان مثال، جنبش ویزا و اشغال را در نظر بگیرید که اکنون در ایالات استرالیا در حال وقوع است.

 

آنها شایستگی شما را برای کار در استرالیا ارزیابی خواهند کرد. آنها قبل از تصمیم گیری، تمام اسناد و تجربه استخدام را بررسی می کنند. تمایل یک آرایشگر برای کار در استرالیا به این مقامات متکی است. زمانی که آنها مدرک کافی مبنی بر آمادگی شما برای کار داشته باشند، می توانید در استرالیا کار کنید. همچنین مطمئن شوید که تمام مدارک لازم را دارید.

 

برای شغل آرایشگری، مرجع ارزیابی TRA است. این شرکت بخش مهمی از وزارت کشور استرالیا است. TRA تمام مدارک شما در مورد ویزا و وضعیت کار را دارد. در نتیجه، این شرکت ها مسئول مسیر آرایشگاه ها به مهاجرت استرالیا هستند. بر این اساس، آزمون مهارت MSA وجود دارد که باید برای ارزیابی مهارت خود ارائه دهید.

 

ارزیابی مهارت های مهاجرت

این تست ها برای مشاهده مهارت ها و تجربه شما برای کار به عنوان آرایشگر در استرالیا اتفاق می افتد. این باید مطابق با معیارهای مهارتی دولتی باشد. با این حال، شما باید یک چیز را در مورد این MSA در نظر داشته باشید. آنها صلاحیت چارچوب کیفیت استرالیا را به شما ارائه نمی کنند.

 

برای واجد شرایط بودن شما، داشتن صلاحیت های مرتبط با شغل خود ضروری است. همچنین، شما باید مطابق با الزامات دولت استرالیا دارای تجربه کاری باشید.

 

همچنین، باید بررسی کنید که شغل شما در لیست مشاغل ماهر وجود دارد. علاوه بر این، باید مطمئن باشید که مرجع ارزیابی شغل TRA است.

 

بعد از تجزیه و تحلیل همه چیز. هزینه های خاصی وجود دارد که باید پرداخت کنید:

مشاوره امتیازات مهاجرت – 1000 دلار استرالیا
مشاوره امتیازات مهاجرت (بررسی) – 900 دلار استرالیا

 

دسته‌ها و زیرشاخه‌های ویزای موجود برای آرایشگاه

چندین گزینه ویزا برای آرایشگاه وجود دارد. این به شما و ترجیح شما برای کار بستگی دارد. چه بخواهید چند ماه یا چند سال در آنجا کار کنید، برای هر سناریویی گزینه های مختلف ویزا وجود دارد. بنابراین، هنگام برنامه ریزی برای ویزای خود باید بسیار مراقب باشید. زمانی که این گزینه‌های ویزا نادرست باشند، مسیر آرایشگاه برای مهاجرت به استرالیا هدر می‌رود. برای کمک به شما در حل این مشکل، در اینجا گزینه های مختلف ویزا وجود دارد:

190 – نامزد ماهر
407 – ویزای آموزشی
489 – ویزای ماهر منطقه ای (موقت) – ایالت یا منطقه نامزد شده است
482 – ویزای موقت کمبود مهارت – جریان کوتاه مدت
187 – طرح مهاجرت حامیان منطقه ای
494 – منطقه ای با حمایت کارفرمای ماهر (موقت) – جریان با حمایت کارفرما
491 – ایالت یا قلمرو ویزای منطقه ای (موقت) کار ماهر نامزد شده است
نقش و وظیفه شغلی به عنوان مهاجر آرایشگر گنجانده شده است
طبق گفته دولت استرالیا، همه کارگران وظایف مختلفی برای شغل خود دارند. این وظایف قبلاً در بخش کد ANZSCO وجود دارد. در اینجا با وظایف خود به عنوان یک آرایشگر آشنا خواهید شد. دانستن این موارد به شما برای ارزیابی مهارت، درخواست ویزا و کار کمک زیادی می کند. بنابراین، در اینجا وظایف مختلفی که باید انجام دهید آورده شده است:

ارائه توصیه های مراقبت از مو، محصولات زیبایی و آرایش
شستن و حالت دهنده مو و پوست سر
شما باید بتوانید از محلول های شیمیایی برای رنگ کردن، صاف کردن و موج زدن دائمی موها استفاده کنید
باید بتواند موها را با استفاده از قیچی، قیچی و تیغ کوتاه کند
اضافه کردن اکستنشن مو و حالت دادن به موها به dreadlocks و بافته
تراشیدن و کوتاه کردن سبیل و ریش
تمیز کردن و ضد عفونی کردن محل کار و تجهیزات
تعیین قرار ملاقات و دریافت پول
باید در مورد تمیز کردن، رنگ کردن، برش و حالت دادن به کلاه گیس ها اطلاعات داشته باشد

 

در دسترس بودن شغل و حقوق مورد انتظار

قبل از مهاجرت به استرالیا باید آماده باشید. قبل از، مسیر آرایشگاه به مهاجرت استرالیا، باید در مورد در دسترس بودن شغل بدانید. از این رو، در اینجا برخی از مشاغل با حقوق وجود دارد تا برای شما روشن شود.

 

شغل آرایشگر ارشد در سیدنی

W hair Bar این شغل را در سیدنی ارائه می دهد. آنها به کسی نیاز دارند که داشته باشد

تجربه مدیریت مشتری
باید بتواند با آرامش گوش کند
عملکرد خوب کار تحت فشار
باید بتواند با زمان کنار بیاید
همیشه آماده برای بهبود
مزایایی که به دست خواهید آورد عبارتند از

مشوق ها
جایزه
آموزش در حین کار
بهبود در استراتژی های بازاریابی
افزایش اعتماد به نفس به عنوان یک سبک
آنها حدود 60000 دلار استرالیا تا 79999 دلار استرالیا می پردازند.

 

آرایشگر

استودیو آرایشگری پازاز به آرایشگاه برای لوکیشن باغ نوور نیازمند است.

به یک کارمند دارای گواهینامه 3 آرایشگری نیازمندند. 20-35 ساعت کاری روزهای قابل مذاکره آنها حدود 29 دلار استرالیا تا 35 دلار استرالیا در ساعت پرداخت می کنند.

بنابراین، اطلاعاتی که در اینجا موجود است برای تقویت شما کافی است. و این به شما در مسیر آرایشگری به مهاجرت استرالیا کمک خواهد کرد. ما همچنین برای کمک در هر مرحله آماده هستیم. برای سوالات مربوط به ویزا یا هر قسمت فوق؛ تیم های پشتیبانی ما در طول روز و شب در دسترس هستند. بنابراین، باید خود را آماده کنید و برای داشتن زندگی بهتر اقدام کنید. این فرصت نه تنها کار شما را فراهم می کند، بلکه پول زیادی نیز به شما می دهد. کل سبک زندگی شما می تواند در حین کار در استرالیا تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش − = 4