مقالات آرایشی

نکات آرایش ابرو 2023

نکات آرایش ابرو 2023

نکات آرایش ابرو 2023

این آموزش ابرو را برای قوس های بدون دردسر امتحان کنید

نکات آرایش ابرو 2023 ، ابروهای درشت و پررنگ برگشته‌اند، و قطعاً ترند آرایشی هستند که می‌مانند. اما با وجود بسیاری از محصولات آرایش ابرو و آموزش آرایش ابرو، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند گیج کننده باشد. آیا به دنبال یک آموزش ابتدایی ابرو هستید تا به شما در ایجاد قوس های بدون دردسر کمک کند؟ خوشبختانه برای شما، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم، ما شما را با یک آموزش ابرو برای ایجاد قوس‌های بدون دردسر آشنا می‌کنیم که فقط به دو محصول آرایش ابرو و چند دقیقه وقت شما نیاز دارد. این تمام چیزی است که برای ایجاد ابروهای زیبا و ضخیم لازم است! این یکی برای مبتدیان عالی است، و هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید،پس با چهره آرایان همراه باشید .

آموزش ابرو ما برای مبتدیان

 ما مراحل دقیق این آموزش ابرو را برای مبتدیان نیز توضیح داده و می‌نویسیم. ایده کلی در اینجا این است که رنگ و شکل ابروهای طبیعی خود را تقویت کنید. برای این آموزش، این کار را با یک مداد ابرو و یک ژل ابرو انجام خواهید داد. انواع دیگری از محصولات آرایش ابرو وجود دارد، از پوماد گرفته تا پودر و هر چیز دیگری، اما ما مداد و ژل را برای ایجاد قوس های فوری و بدون دردسر دوست داریم.

 

مرحله شماره 1 : با یک صفحه تمیز شروع کنید

اول از همه، مطمئن شوید که کار را با یک تخته سنگ تازه شروع کرده اید، AKA یک چهره تمیز. پس از استفاده از آرایش صورت خود – فونداسیون، کانسیلر، رژگونه و هایلایتر – طبق معمول، وقت آن است که به سراغ ابروهای خود بروید. به عنوان یک قاعده کلی، شما می خواهید آرایش ابرو را بعد از اتمام آرایش صورت خود انجام دهید، اما قبل از اینکه آرایش چشم خود را انجام دهید.

 

مرحله 2: برس را به سمت بالا بکشید

با استفاده از ابروهای تمیز به عنوان پایه خود، از انتهای اسپولی مداد مکانیکی ابرو ضد آب L’Oréal Paris Brow Stylist Definer استفاده کنید تا ابروهای خود را با حرکات کوتاه و رو به بالا برس بزنید و یا میتوانید از هر برس ی که در دست دارید استفاده کنید ،  هنگام انتخاب مداد ابروی مناسب برای خود، حتماً سایه ای را انتخاب کنید که بیشتر با موهای طبیعی ابرو شما مطابقت دارد. نور بیش از حد باعث می شود مداد ظاهر نشود و در نتیجه اثر دلخواه را نخواهد داشت. از طرف دیگر، انتخاب مدادی که یک یا دو سایه خیلی تیره باشد غیرطبیعی به نظر می رسد. چند دقیقه بیشتر وقت بگذارید تا سایه ای را پیدا کنید که مطابقت داشته باشد!

 

مرحله 3: طرح کلی + پر کردن

بعد، از انتهای مداد استفاده کنید تا شکل طبیعی ابروهای خود را مشخص کنید. هنگامی که ابروهای خود را ترسیم می کنید، روی ناحیه قوس چشم تمرکز کنید، زیرا این کار به باز کردن چشمان شما کمک می کند. به آرامی مداد را در امتداد قوس ها، دم و در امتداد بالای ابروها حرکت دهید. هنگامی که یک طرح کلی ایجاد کردید، از L’Oréal Paris Brow Stylist Plumper استفاده کنید تا ابروهای خود را پر کنید تا ظاهری منسجم داشته باشید، و مطمئن شوید که محصول را روی هر قسمت کمی متمرکز کنید. از شانه استفاده کنید تا محصول را روی ابروهای خود بکشید و همه چیز را با هم ترکیب کنید تا ظاهری بدون درز داشته باشید.به همین سادگی ابروهایتان را برای زیبایی بهتری زیباتر کنید.

 

یادداشت سردبیر چهره آرایان: پرکردن ابروها گاهی آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست – ما متوجه می شویم. بنابراین، بهتر است کاملاً آماده باشید و بدانید که درگیر چه چیزی هستید.

 

مرحله چهارم: بقیه آرایش چشم خود را بمالید

هنگامی که ابروهای خود را در جای خود قرار دادید، وقت آن است که بقیه آرایش چشم خود را انجام دهید! سایه چشم، خط چشم، ریمل – این قسمت کاملاً قابل تنظیم است و به شما بستگی دارد.

 

5 آموزش دیگر آرایش ابرو

پس از تسلط بر شکل اصلی و پر کردن، ممکن است احساس کنید آماده هستید تا بازی آرایش ابرو خود را به سطح بعدی ببرید. البته، آموزش‌ها، نکات و ترفندهای دیگری برای آرایش ابرو وجود دارد که می‌توانید در کارنامه زیبایی خود بگنجانید. در اینجا، پنج آموزش آرایش ابرو را بیابید تا زمانی که آماده هستید، آن را امتحان کنید.

 

آموزش آرایش ابرو شماره 1: ابروهای کانتور شده

روند کانتورینگ فقط برای صورت (و بدن) شما نیست. همان مفهوم هایلایت ها و سایه ها را می توان برای ابروهای شما نیز به کار برد و به آنها کمک می کند تا واضح تر و دراماتیک تر شوند. به زبان ساده، این آرایش ابرو شامل استفاده از سایه‌های روشن‌تر و تیره‌تر برای آرایش ابروها می‌شود تا ابروهای شما را به شکل ایده‌آل‌شان درآورید – مناسب برای یک شب یا مراسم بزرگ. برای اینکه یاد بگیرید چگونه ابروهای خود را به درستی کانتور کنید، به مقاله ما، چگونه ابروهای خود را کانتور کنید، بروید.

 

آموزش آرایش ابرو شماره 2: روشن کردن

ابروهای سفید شده در حال حاضر یک گرایش بزرگ آرایشی هستند، اما در واقع سفید کردن موهای طبیعی ابروهای شما نیازمند تعهد جدی است – ناگفته نماند، چه کسی می‌داند که آیا حتی نتیجه نهایی را دوست خواهید داشت یا خیر! برای کسانی که کنجکاو در مورد ظاهر ابروهای سفید شده هستند، یک خبر خوب داریم: بدون سفید کننده می توانید ظاهر ابروهای خود را روشن کنید. با آرایش چشم مناسب، می‌توانید بدون هیچ تعهدی رنگ ابروی متفاوتی را آزمایش کنید.

 

آموزش آرایش ابرو شماره 3: ابروهای فلزی

عشق ما به رنگ های آرایش متالیک فقط به سایه چشم و هایلایتر مربوط نمی شود. درست است، رنگ‌های متالیک نیز ظاهر ابرویی فوق‌العاده ایجاد می‌کنند – و خوشبختانه برای همه ما، روند آرایش ابروهای متالیک بزرگ‌تر از همیشه است.

 

آموزش آرایش ابرو شماره 4 : لباس بلند

این یک ویژگی آرایش ابرو نیست، اما قطعاً ارزش صحبت کردن در مورد آن را دارد. گاهی اوقات، شما می خواهید (دوباره نیاز دارید) آرایش ابروی شما در برابر همه عناصر و تا زمانی که ممکن است – بدون هرگونه لک یا لک کردن، مقاومت کند. خوشبختانه، ما یک ژل ابرو داریم که دوام و ماندگاری دارد. ما در مورد ژل ابرو ضدآب لباس بلند L’Oréal Paris Unbelievabrow صحبت می کنیم که بلافاصله ابروها را پر و ضخیم می کند. این فرمول ضد عرق و ضد آب روی لباس شما نیز منتقل نمی شود و آن را به گزینه ای عالی برای آرایش ابرو برای روزهای طولانی و شب هایی تبدیل می کند که نیاز دارید آرایش خود ماندگار شود. برای استفاده از آن، با استفاده از اپلیکاتور doe-foot برای پر کردن نواحی پراکنده شروع کنید. سپس، از یک برس زاویه دار برای ترسیم و مشخص کردن شکل ابروی خود استفاده کنید و در نهایت، آن را با یک قرقره شانه کنید.

 

آموزش آرایش ابرو شماره 5: ابروهای رنگارنگ

از چند رنگ نمی ترسید؟ ما هم نیستیم! ابروهای رنگارنگ یکی از جدیدترین ترندهای آرایش ابرو هستند که مدل ها و بازیگران زیادی هم روی فرش قرمز و هم در خارج از آن ظاهری زیبا دارند. ما در مورد رنگ جدی صحبت می کنیم، از سایه های قرمز و آبی گرفته تا سبز و همه چیز در این بین.

 

امیدواریم این مقاله کاربردی مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته باشد ، همچنین میتوانید نظرات ارزشمند خود را پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 − = سه